شرایط و ضوابط ارسال و تحویل کالا

ارسال کالا در روزهای عادی، طبق رویه های ارسال تایما یدک انجام می شوند و در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ، پر ازدحام و یا شرایط  خاص ممکن است تغییری در روند ارسال قطعه انجام شود که در این شرایط از پشتیبانی تایما یدک با خریدار تماس گرفته خواهد شد و تاخیر را اعلام می نماید.

برای سفارشاتی که از شهرستان ها ثبت می شوند، ۱ تا ۳ روز کاری پس از پرداخت مبلغ فاکتور و پردازش به دست خریدار خواهند رسید. همچنین سفارشات سنگین و حجیم توسط باربری انجام می شود که ۴ تا ۷ روز کاری به طول می انجامد. در تهران سفارشات با ارسال عادی از ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از پرداخت مبلغ فاکتور و پردازش ، به دست مشتری خواهند رسید. همچنین به دلیل نیاز فوری برخی کاربران به قطعات یدکی خودرو، این دست از سفارشات بلافاصله بعد از پردازش کالا ، توسط سرویس اکسپرس ارسال می شوند. 
به منظور کسب رضایت مشتری، سفارش هایی با مبلغ بیش از 9،000،000 تومان رایگان ارسال می شود. تایما یدک همواره تلاش خواهد کرد که کالا در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به دست خریداران برساند.در روز های جمعه و تعطیلی های رسمی، هیچ گونه ارسالی انجام نمی شود و تمامی سفارشاتی که در این روز ها ثبت شود، در اولین روز کاری بعد از آن پردازش می شوند.

lazy

شرایط اصل بودن کالا

تایما اصالت تمامی کالای های داخل وبسایت خود را تضمین می کند. این تضمین بدین معناست که اگر محصولی را ازسامکو خریداری کردید و به اصالت آن شک کردید، میتوانید به اتحادیه صنف مرتبط با آن کالا مراجعه کنید. اگر کارشناس اتحادیه مربوطه به شما عدم اصالت کالا را تاییدیه دادند ، تایما طبق تعهدی که داده است محصول را از شما پس می گیرد و هزینه محصول خریداری شده را به شما بازگشت می دهد.  توجه داشته باشید وکیوم محصول می بایست در حضور کارشناس باز شود.

شرایط بازگشت کالا

– اشکال یا ایراد فنی الزاما باید حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت قطعه از طریق شماره واتساپ درج شده در وبسایت فروشگاه تایما اطلاع داده شود و ویدیویی از قسمت اشکال قطعه جهت بررسی ارسال گردد.

– وجود کارتن، جعبه و بسته بندی اصلی قطعات و نگهداری آن ها بصورت سالم تا پایان مهلت ۲۴ ساعته الزامی است. لذا از دور ریختن آن یا باز کردن غیر اصولی بسته بندی جداً خودداری کنید.

– برچسب زدن، یادداشت کردن توضیحات یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه بسته بندی اصلی قطعه و پاره و مخدوش نمودن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

– اگر قطعه خریداری شده از نظر مشخصات برند، نوع، یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد، قابل بازگرداندن است.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود داشته باشد (مانند چک کردن برند محصول و … )، امکان رسیدگی به درخواست کاربر تنها در صورتی امکان پذیر است که قطعه از حالت اورجینال یا بسته ‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– با وجود آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری قطعات خریداری شده، کالای خریداری شده قابل بازگرداندن است.

– انصراف از خرید و درخواست مرجوعی بعد از ارسال به هیچ قطعه ای تعلق نمی‌گیرد. حتی در صورتی که هیچ ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و … حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد، امکان مرجوع کردن قطعات وجود ندارد. ولی اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه تایما اطلاع داده شود.

– قطعه آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید دقیقا به همان شکلی که کاربر تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به خدمات پس از فروش تایما ارسال گردد.

– در صورتی که آسیب وارده‏‌، در همان لحظه قابل مشاهده باشد، کاربر می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کرده تا جهت بررسی و ارسال مجدد به تایما بازگردانده شود.

توجه:

بعد از بررسی قطعات مرجوع شده توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که قطعه خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای کاربر ارسال خواهد شد. در صورت عدم تحویل کالای سالم و بدون مشکل از طرف مشتری، قطعه ی مزبور برای مدت زمان یک ماه بصورت امانت نزد تایما در واحد خدمات پس از فروش باقی مانده و با انقضای این مهلت تایما در قبال قطعه و زیان‌های وارده یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.